08:42 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون انرژی

طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون انرژی قرار دارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار در نوبت رسیدگی کمیسیون خبر داد.
پیشنهاد مجلس برای تنفس خوراک به شرکت های پتروشیمی تولیدکننده پروپیلن
نماد برتر- مجلس پیشنهاد اعطای تنفس خوراک به پتروشیمی های زنجیره پروپیلن را به دلیل توسعه نامتوزان صنعت و کمبود مواد اولیه موردنیاز صنایع پایین‌دستی را در دستور کار قرار داد.
در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعتبار ویژه ای برای مناطق محروم در نظر گرفته شود
نماد برتر- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ از دولت خواست که اعتبار بیشتری برای مناطق محروم در رین لایحه در نظر بگیرد.
استفاده از 30 درصد سرمایه مردم در بورس برای حمایت از پترو پالایشی ها
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس خواهان اصلاح مصوبه حمایت از صنایع پایین دستی و استفاده از 30 درصد سرمایه مردم در بورس برای حمایت از پترو پالایشی ها شد.
بررسی مسائل مربوط به فعالان بخش خصوصی در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل و مشکلات مربوط به فعالان بخش خصوصی در حوزه انرژی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
قیمت چای با وجود تورم روز افزون، عادلانه نیست
نماد برتر- نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت چای با توجه به تورم روز افزون در تمامی بخش‌ها، خیلی به عدالت اجتماعی نزدیک نیست.
مجلس برای اعطای تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها پیشنهاد داد
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به مخالفت با تنفس خوراک پترو پالایشگاه‌ها و پیشنهادی برای اعطای تنفس از طریق تهاتر بدهی‌های سنگین دولت به صندوق توسعه ملی خبر داد.
پاسخگویی وزیر نیرو به سوالات نمایندگان در کمیسیون انرژی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر نیرو در جلسه بعد از ظهر این کمیسیون و پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان خبر داد.
بهره‌مندی بیش از ۸ میلیون مشترک از طرح برق رایگان
نماد برتر- عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اجرای پویش ملی «برق امید» گفت: در فاز اول اجرای این طرح از ۳۰ میلیون مشترکی که داریم حدود ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از طرح برق رایگان بهره‌مند می‌شوند.
پای اتاق بازرگانی به اوپک باز می‌شود؟
نماد برتر- در شرایط اعمال تحریم‌های آمریکا، نمایندگان بخش خصوصی پیشنهادی جدید در این زمینه به دولت ارایه داده‌اند.
نگران افزایش قیمت بنزین نباشید
نماد برتر- روز گذشته اخباری مبنی بر طرح مجلس برای افزایش قیمت بنزین منتشر شد که با واکنش از سوی کمیسیون انرژی مجلس روبرو و امروز اعلام شد که افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای و آزاد در دستور کار مجلس و دولت قرار ندارد.
مجلس هیچ طرحی برای تغییر در قیمت‌های یارانه‌ای و آزاد بنزین ندارد
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ طرحی در مجلس یازدهم برای تغییر در قیمت های یارانه ای و آزاد بنزین در دستور کار نیست.
شایعه گرانی بنزین تکذیب شد / ثبت اشتباهی متن قبلی
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون انرژی با تکذیب شایعه گرانی بنزین گفت: متن منتشره طرح قدیمی مجلس دهم است که بدون اصلاح در مجلس یازدهم مجدداً ثبت شد.
سود مشارکت در طرح اوراق نفتی نصیب مردم می‌شود
نماد برتر- کارشناس حوزه انرژی گفت: با تعریف وضعیتی پایدار در جامعه، طرح اوراق سلف نفتی سود بیشتری را نصیب مردم می‌کند.
کمیسیون انرژی مجلس از شرکت بزرگ بورسی بازدید می‌کند
نماد برتر-در دستور کار هفته جاری نمایندگان کمیسیون انرژی علاوه بر بررسی مسائل کمیته نفت و فرآورده های نفتی و صادرکنندگان، بازدید از شرکت بزرگ بورسی قرار دارد.